Kumpi on vaikeampaa: liikkeelle lähteminen vai maaliin pääseminen? Useimpien mielestä aloittaminen. Havainto pätee yhtä lailla juoksulenkkeihin kuin uusien asiakassuhteiden solmimiseen.

Kauppojen klousaaminen on lähtökohtaisesti lastenleikkiä verrattuna keskusteluyhteyden avaamiseen.

Erityisen haastavaa on silloin, kun pöydän toisella puolella tai luurin toisessa päässä on asiakkaan ylintä johtoa.

Jan Ropposen tekemän tuoreen tutkimuksen mukaan vain joka sadas suomalainen toimitusjohtaja pitää myyjien yhteydenottoja laadukkaina.

Tässä webinaarissa perehdymme aiheeseen sekä ostajan että myyjän näkökulmasta. Milloin ja miten asiakkaan ylimpään johtoon kannattaa ottaa yhteyttä? Mitä ylimmän johdon sielunelämästä olisi hyvä tietää ennen ensimmäistäkään yhteydenottoa? Kuinka tuota toimitusjohtajien mielestä laadukkaiden yhteydenottojen osuutta voitaisiin kasvattaa? Muun muassa näihin kysymyksiin kuulet vastaukset webinaaritallenteessa.

Webinaarissa käydään läpi:

  • Mistä asioista ylin johto on kiinnostunut?
  • Minkälaisiin päätöksiin ylin johto yrityksissä osallistuu?
  • Miten myyjien kannattaa asiakkaan ylintä johtoa lähestyä?
  • Miten keskusteluyhteys ylimpään johtoon avataan ja miten sitä ylläpidetään?

Voit katsoa webinaaritallenteen täyttämällä oheisen lomakkeen.

Katso webinaaritallenne

Katso webinaaritallenne täyttämällä lomake

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia

Otamme Biitillä yksityisyydensuojasi vakavasti. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täältä.

Webinaarin ohjelma:

  • Jan Ropponen, Axend: Ylimmän johdon sielunelämää - Mikä on toimitusjohtajan rooli ostoprosessissa? Ropponen julkaisi äskettäin paljon huomiota keränneen kirjan “Strateginen kumppani”, jossa hän kertoo sadan haastattelun pohjalta, miten isoja diilejä solmitaan asiakkaan ylimmän johdon kanssa. Ropponen käy nyt läpi tutkimuksensa merkittävimpiä löydöksiä sekä raottaa samalla suomalaisten yritysten toimitusjohtajien sielunelämää helposti ymmärrettävällä käytännön tasolla.
  • Jussi Kettunen, Biit: Kuinka keskusteluyhteys ylimpään johtoon avataan ja kuinka sitä ylläpidetään? Koko uransa ajan erilaisissa myynnin ja myynnin johdon tehtävissä toiminut Kettunen käy läpi hyväksi havaittuja keinoja keskusteluyhteyden avaamiseen sekä ylläpitämiseen. Kettunen käy esityksessään kronologisesti läpi, mitä kaikkea myyjän kannattaa tehdä ennen kontaktointia, kontaktoinnin aikana ja kontaktoinnin jälkeen.

Esiintyjät

Jan Ropponen, CEO & konsultti, Axend

Jan Ropposen missiona on auttaa myyjiä parempiin tuloksiin tekemällä heistä arvokkaita kumppaneita asiakkailleen. Ropponen on auttanut monia B2B-yrityksiä erottautumaan kilpailijoistaan sekä voittamaan diilejä haastavilla markkinoilla. Ropponen on urallaan auttanut muun muassa valmistavan teollisuuden yrityksiä, teleoperaattoreita sekä ohjelmisto- ja teknologiayhtiöitä luomaan kilpailukykyisempiä toimintamalleja.

Jussi Kettunen , VP Sales, Biit

Jussi Kettunen toimii Biitillä VP of Sales -roolissa vastaten suurasiakkuuksista, kumppaniyhteistyön rakentamisesta sekä oman orkesterin asiakastyöskentelytaitojen kehittämisestä. Jussilla on lähes 20 vuoden kokemus erilaisista myynnillistä rooleista.

Kysymyksiä ja vastauksia

Kuinka osallistun webinaariin?

Lähetämme sinulle osallistumislinkin, jota käyttämällä pääset mukaan.

Mitä jos en ehdikään osallistua?

Ei hätää. Lähetämme sinulle jälkikäteen linkin webinaarin tallenteeseen, johon voit tutustua sinulle parhaiten sopivana ajankohtana.

Katso webinaaritallenne