Myynti on läpikäymässä suuria muutoksia, joiden myötä nykyiset toimintamallit eivät enää riitä.

Suurista muutoksista, kuten digitaalisesta transformaatiosta ja ostamisen murroksesta puhuttaessa on lopulta kyse siitä, että maailma on muuttunut pysyvästi niin nopeassa tahdissa, ettei muutoksiin voi enää olla reagoimatta. Miten myyntiorganisaatioiden pitää muutoksiin vastata?

Pääset katsomaan 9.6. pitämämme webinaarin täyttämällä oheisen lomakkeen.

Käymme webinaarissa lyhyesti läpi, mistä myynnin transformaatiossa on kyse, eli mitkä asiat ovat myynnin näkökulmasta muuttuneet pysyvästi.

Tämän jälkeen esittelemme viitekehyksen, jonka pohjalta myyntiorganisaatiot voidaan virittää uudelleen. Käymme läpi kaikki ne oleelliset seikat, joita muutoksessa pitää ottaa huomioon.

Lopuksi Sumitomo-nimisen yrityksen palveluliiketoimintajohtaja Timo Aspelin tulee kertomaan, miten he ovat laittaneet myyntiorganisaationsa uuteen uskoon.

Webinaarissa käydään läpi muun muassa:

  • Mistä myynnin transformaatiossa on kyse?
  • Miksi perinteiset toimintamallit eivät enää toimi?
  • Mitä asioita pitää huomioida myyntiorganisaatiota muutettaessa?
  • Mikä on tietojärjestelmien rooli tulevaisuuden myynnissä?
  • Kuinka satoja vuosia vanha yritys on onnistuneesti uudistanut globaalin myyntiorganisaationsa?
Katso tallenne

Katso webinaarin tallenne täyttämällä lomake

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia

Otamme Biitillä yksityisyydensuojasi vakavasti. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täältä.

Webinaarin ohjelma:

  • Tilaisuuden avaus – Timo Ylikangas, Biit
  • Kuinka myyntiorganisaation transformaatio viedään onnistuneesti läpi? – Jussi Rissanen, Barona & Timo Ylikangas, Biit
  • Teknologian merkitys tulevaisuuden myynnissä – Pokko Somerkoski, Salesforce
  • Case SFW - Kokemuksia ja oppeja kansainvälisen myyntiorganisaation muutoksesta – Timo Aspelin, Sumitomo

Esiintyjät

Timo Aspelin, Director, TMU, Global Services, Sumitomo SHI FW

Timo on voimalaitos- ja energiaratkaisujen ammattilainen. Siirtynyt teknisten ratkaisujen kehittäjästä niiden myyntiin jo kolmessa eri organisaatiossa. Tällä hetkellä Timo kehittää SFW:llä (Sumitomo SHI FW) myynnin työkaluja ja toimintatapoja sekä johtaa TMU (Technologies, modernizations and Upgrades) liiketoimintaa kansainvälisillä markkinoilla.

Jussi Rissanen, Sales Director, Barona Oy & Podcaster, Myyntiradio-podcast

Baronan myyntijohtaja Jussi Rissanen omaa pitkän kokemuksen myynnin kehittämisestä, niin valmentajana kuin johtajana. Jussi on tunnettu energisoivana ja erityisen inspiroivana myynnin tekijänä. Yhtenä missiona Jussilla on kasvattaa myyntityön merkitystä ja arvostusta Suomessa. Lisäksi hän oli perustamassa Myyntiradio-podcastin, jossa käsitellään mielenkiintoisia myyntiin liittyviä ajankohtaisia aiheita.

Pokko Somerkoski, Industry Business Leader - North Europe, Salesforce

Pokko on työskennellyt Salesforcella vuodesta 2015 ja hänellä on yli 10 vuoden kokemus softa-alalta. Tällä hetkellä Pokko vastaa valmistavan teollisuuden ratkaisuista Salesforcella Pohjois Euroopassa. Pokko on saanut kunnian nähdä ja kokea kuinka globaalit yritykset transformoivat myyntiään asiakaslähtöisemmäksi. Sekä minkälainen rooli teknologialla on tässä kokonaisuudessa. Teknologia ei itsessään ratkaise asioita - ihmiset ratkaisevat. Mutta teknologia voi mahdollistaa upeita asioita, mikäli viitekehys on ympärillä kunnossa.

Timo Ylikangas, Customer Success Executive, Biit Oy

Pitkän uran erilaisissa myynti- ja myynnin kehitystehtävissä tehnyt Timo Ylikangas työskentelee Biitillä Customer Success Executivena, eli asiakkaiden parhaana kaverina. Erityisen kiinnostunut Ylikangas on myynnin kehittämisestä inhimillisesti ja ihmislähtöisesti.

Kysymyksiä ja vastauksia

Kuinka osallistun webinaariin?

Täytä oheinen lomake ja saat webinaaritallenteen linkin sähköpostiisi.

Katso tallenne