Voit katsoa 29.4.2021 pitämämme webinaarin tallenteen täyttämällä oheisen lomakkeen.

Kukapa ei innostuisi uusista asiakkaista? Myös markkinointi on monesti viritetty metsästämään uusia liidejä ja tukemaan uusasiakashankintaa. Kuinka markkinointi saadaan edistämään myyntiä myös nykyisille asiakkaille, jotka vastaavat helposti 80 %:sta yritysten liikevaihdosta?

Tähän kysymykseen haemme vastauksia tässä webinaarissa. Aiheena on trendikäs ABM (Account-Based Marketing), jossa markkinointi kohdistetaan massojen sijaan tarkoin rajattuihin kohderyhmiin tarkoin valikoiduilla toimenpiteillä, sisällöillä ja viesteillä.

Ihannemaailmassa ABM:ää tehtäisiin lähestymällä jokaista nykyistä asiakasta täysin uniikilla tavalla, mutta todellisuudessa rajatut resurssit pitää pystyä kohdentamaan mahdollisimman tehokkaasti. Kuinka tehdä tuloksellista ABM-markkinointia tosielämän rajatuilla resursseilla?

Webinaarissa vastauksia hakee tulokselliseen ja dataohjattuun markkinointiin erikoistunut kolmikko Ilmari Piela (CCO, Valve), Jarmo Tuutti (Head of Marketing, Biit) ja Viri Heilimo (Lead Marketing Consultant, Biit).

Webinaarissa käydään läpi muun muassa:

  • Kuinka markkinointi voi edistää myyntiä nykyisille asiakkaille?
  • Mitä ABM on ja onko se vastaus edelliseen kysymykseen?
  • Mikä on markkinoinnin rooli myyntitavoitteiden saavuttamisessa?
  • Kuinka hyödyntää Salesforcea ABM:ssä?
Katso tallenne

Katso tallenne täyttämällä lomake

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia

Otamme Biitillä yksityisyydensuojasi vakavasti. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täältä.

Webinaarin esiintyjät ja ohjelma

Ilmari Piela, Chief Commercial Officer (Valve)

Mitä on ABM ja miksi siitä pitäisi olla kiinnostunut?

Ilmarin ydinosaamista on markkinoinnin ja myynnin yhteistyön kehittäminen sekä dataohjattu markkinointi. Hänellä oli yli 15 vuoden kokemus kehityshankkeiden ja strategioiden viemisestä konkreettisiin tuloksiin, eli liikevaihdon ja asiakasmäärien kasvattamiseen. Viime vuosina Ilmari on keskittynyt ABM-strategioiden tutkimiseen ja toteuttamiseen useissa pohjoismaisissa yrityksissä.

Jarmo Tuutti, Head of Marketing (Biit Oy)

Kuinka markkinointi tuodaan osaksi myyntisuunnitelmia?

Biitillä markkinointia vetävällä Jarmolla on pitkä kokemus B2B-markkinoinnista ja myynnin tukemisesta markkinoinnin keinoin. Hänen erikoisosaamistaan on rakentaa mitattavia tuloksia tuottavia markkinointiorganisaatioita. Lisää Jarmon ajatuksia markkinoinnista voit lukea kirjasta ”Vierailijasta asiakkaaksi”, joka on ladattavissa ilmaiseksi osoitteesta jarmotuutti.fi.

Viri Heilimo, Lead Marketing Consultant (Biit Oy)

Demo: Account Based Marketing Salesforcen avulla

Johtavana markkinointikonsulttina Biitillä työskentelevällä Virillä on pitkä kokemus markkinointiteknologioiden implementoinneista monille eri toimialoille. Eniten hän on kuitenkin hurahtanut B2B-liiketoimintaan, erityisesti teollisuusyrityksiin ja niiden markkinointiin.

Kysymyksiä ja vastauksia

Webinaari pidettiin jo. Voit katsoa tallenteen täyttämällä oheisen lomakkeen.

Katso tallenne