Syysrypistys - Biitin webinaarisarja myynnin kokonaisvaltaiseen kehittämiseen

Syksyn webinaarimankelissa laitetaan myynnin perustat kuntoon, otetaan erityistarkasteluun isot ja tärkeät myyntimahdollisuudet, käsitellään myynnin muuttunutta pelikenttää ja rakennetaan saumaton monikanavainen asiakaskokemus. Näillä eväillä voit lähteä ensi vuoteen luottavaisin mielin. Voit ilmoittautua yhteen tai useampaan webinaariin yhdellä kertaa.

Syksyn webinaarit:

Lue tarkempi kuvaus ja esiintyjät alta ja ilmoittaudu webinaareihin oheisen lomakkeen avulla.

Ilmoittaudu webinaariin

Ilmoittautu webinaariin täyttämällä lomake

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia

Otamme Biitillä yksityisyydensuojasi vakavasti. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täältä.

Voittava myyntistrategia – kuinka sellainen rakennetaan ja viedään käytäntöön?

Keskiviikko 28.10. klo 8:30

Miksi asiakas ostaisi juuri sinulta? Myyntistrategia on työkalu, joka auttaa vastaamaan tähän kysymykseen ja ohjaamaan myyjien toimintaa strategian kannalta oikeisiin asioihin.

Lokakuun webinaarissa palataan siis Harri Terhon ja Lauri Kurjen johdolla peruskysymysten äärelle. Kuinka rakennat voittavan myyntistrategian ja varmistat, että myyjäsi myös noudattavat sitä?

Webinaari kertoo, miten:

  • Laadit myyntistrategian, joka toimii käytännön toimintaa ohjaavana työkaluna
  • Rakennat strategiaa tukevan budjetin
  • Varmistat, että sinulla on oikeat ihmiset oikealla osaamisella strategian toteuttamiseksi

Esiintyjät

Harri Terho, KTT, Yliopistotutkija, Turun kauppakorkeakoulu

Harri Terho toimii tutkijana Turun kauppakorkeakoulussa ja dosenttina Lappeenrannan teknillisessä yliopistossa. Terho on yksi harvoista myynnin tutkimukseen erikoistuneista tutkijoista Suomessa. Hänen kansainvälinen tutkimustyönsä keskittyy strategiseen B2B-markkinointiin ja -myyntiin.

Lauri Kurki, Chief Commercial Officer, Biit Oy

Lauri Kurjella on monipuolista kokemusta myynnistä, myynnin johtamisesta ja myynnin konsultoinnista. Hän suhtautuu erityisen intohimoisesti nopeasti muuttuvaan ostokäyttäytymiseen, tekoälyyn ja pelillistämiseen myynnissä ja myynnin johtamisessa.

Katso tallenne

Isot myyntimahdollisuudet – enemmän haasteita, enemmän voitettavaa

Keskiviikko 11.11. klo 8:30

Kaikki myyntimahdollisuudet eivät ole samalla viivalla. Merkittävien tarjouksien tekeminen sitoo paljon resursseja ja edellyttää projektimaista lähestymistapaa. Yleensä näihin sisältyy myös tarjoavan yrityksen näkökulmasta merkittäviä taloudellisia riskejä, jonka takia niiden hyvä hallinta on entistä tärkeämpää.

Marraskuun ensimmäisessä webinaarissa käydään Jan Ropposen ja Timo Ylikankaan johdolla läpi sitä, kuinka nämä myyntiprojektit viedään onnistuneesti läpi ja kuinka isoja myyntimahdollisuuksia voitetaan?

Webinaari kertoo, miten:

  • Onnistunut myyntiprojekti rakennetaan
  • Voitetut isot myyntimahdollisuudet poikkeavat hävityistä
  • Myyntiprojektia johdetaan

Ensimmäiset 15 tähän webinaariin ilmoittautunutta ja mukana ollutta saavat Jan Ropposen Miljoonamyyjä-kirjan. Loppujen webinaarissa mukana olleiden kesken arvomme toiset 15 kappaletta kirjauutuutta.

Esiintyjät

Jan Ropponen, CEO & konsultti, Axend Oy

Jan Ropposen missiona on auttaa myyjiä parempiin tuloksiin tekemällä heistä arvokkaita kumppaneita asiakkailleen. Ropponen on auttanut monia B2B-yrityksiä erottautumaan kilpailijoistaan sekä voittamaan diilejä haastavilla markkinoilla. Ropponen on urallaan auttanut muun muassa valmistavan teollisuuden yrityksiä, teleoperaattoreita sekä ohjelmisto- ja teknologiayhtiöitä luomaan kilpailukykyisempiä toimintamalleja.

Timo Ylikangas, Customer Success Executive, Biit Oy

Pitkän uran erilaisissa myynti- ja myynnin kehitystehtävissä tehnyt Timo Ylikangas työskentelee Biitillä Customer Success Executivena, eli asiakkaiden parhaana kaverina. Erityisen kiinnostunut Ylikangas on myynnin kehittämisestä inhimillisesti ja ihmislähtöisesti.

Katso tallenne

Myynnin murros – kuinka voitat näkemyksellisellä myynnillä?

Keskiviikko 25.11. klo 8:30

Myyntitavoitteisiin pääseminen on vuosi vuodelta vaikeampaa. Asiakkaita on vaikeampi saada kiinni ja tapaamisia vaikeampi sopia. Asiakkaat myös odottavat myyjiltä entistä enemmän. Miksi kehityssuunta on tällainen?

Marraskuun toisessa webinaarissa pureudutaan myynnin murrokseen, joka on muuttanut myynnin pelikentän erilaiseksi. Myynnin murroksessa on pitkälti kyse asiakkaiden ostokäyttäytymisen muuttumisesta. Kuinka muuttuneisiin odotuksiin voidaan vastata?

Webinaari kertoo:

  • Miten ostokäyttäytymisen muutos on muuttanut pelikenttää
  • Mitä näkemyksellinen myynti on ja miksi se on vastaus moniin myynnin haasteisiin
  • Kuinka siirtyminen näkemykselliseen myyntiin toteutetaan käytännössä

Esiintyjät

Harri Lappi, Partner, M3 Group

Jouni Karo, Partner, M3 Group

M3 Group Oy on näkemyksellisen myynnin uranuurtaja Suomessa. Yritys on viiden vuoden ajan kehittänyt asiakkaille myynnin ja myynnin johtamisen prosesseja sekä työkaluja vaikuttavan näkemyksellisen myynnin tekemiseksi. Yrityksen asiakkaat ovat onnistuneet löytämään kannattavaa kasvua ja rakentamaan parempaa asiakaskokemusta jopa laskevilla markkinoilla. Lapilla ja Karilla on molemmilla yli 20 vuoden kokemus myynnin muutoshankkeista.

Lauri Kurki, Chief Commercial Officer, Biit Oy

Lauri Kurjella on monipuolista kokemusta myynnistä, myynnin johtamisesta ja myynnin konsultoinnista. Hän suhtautuu erityisen intohimoisesti nopeasti muuttuvaan ostokäyttäytymiseen, tekoälyyn ja pelillistämiseen myynnissä ja myynnin johtamisessa.

Ilmoittaudu webinaariin

Monikanavainen asiakaskokemus – kuinka rakennat saumattoman asiakaskokemuksen?

Keskiviikko 9.12. klo 8:30

Monesti monikanavaisuus mielletään tilanteeksi, jossa yrityksellä on käytössään monia kanavia asiakkaiden kanssa toimimiseen. Se ei vielä tarkoita saumatonta asiakaskokemusta.

Syksyn viimeisessä webinaarissa perehdytään Juhamatti Muuraiskankaan ja Lauri Kurjen johdolla asiakkaan näkökulmasta tyypilliseen tilanteeseen, jossa asiakas joutuu kertomaan yrityksen kanssa asioidessaan samat asiat moneen kertaan, sillä tieto ei kulje yrityksen sisällä saumattomasti. Kuinka rakennetaan aidosti monikanavainen asiakaskokemus, jossa kaikilla asiakkaiden kanssa työskentelevillä on täydellinen näkyvyys siihen, mistä asiakkaan kanssa on aikaisemmin keskusteltu?

Webinaari kertoo:

  • Mistä palasista aito monikanavainen asiakaskokemus koostuu
  • Mikä on puheen merkitys hyvän asiakaskokemuksen luomisessa
  • Kuinka monikanavainen asiakaskokemus rakennetaan useita datalähteitä hyödyntämällä

Esiintyjät

Juhamatti Muuraiskangas, CMO, Benemen

Juhamatti Muuraiskangas luottaa asiakaskokemuksen voimaan – mitä paremmin tunnet asiakkaasi, sitä paremmin pystyt luomaan lisäarvoa, lisämyyntiä ja sitoutumista. Muuraiskangas on toiminut pitkään myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tehtävissä sekä auttanut eri toimialojen yrityksiä luomaan merkityksellisiä asiakaskohtaamisia. Hänellä on myös pitkä tausta ICT-toimialalta, joten hän ymmärtää teknologian mahdollisuudet merkityksellisessä vuorovaikuttamisessa.

Lauri Kurki, Chief Commercial Officer, Biit Oy

Lauri Kurjella on monipuolista kokemusta myynnistä, myynnin johtamisesta ja myynnin konsultoinnista. Hän suhtautuu erityisen intohimoisesti nopeasti muuttuvaan ostokäyttäytymiseen, tekoälyyn ja pelillistämiseen myynnissä ja myynnin johtamisessa.

Sakari Valtari, Senior Architect, Biit Oy

Sakari Valtari on ratkaisuarkkitehti, jolla on kymmenen vuoden kokemus erilaisista IT-projekteista ja -käyttöönotoista sekä asiakkaan että toimittajan roolissa. Valtarilla on kyky puhua monimutkaisista teknisistä asioista ymmärrettävällä tavalla, joten hän toimii usein tulkkina IT:n ja bisneksen välillä. Valtarin vastuulla on auttaa Biitin asiakkaita suunnittelemaan ja toteuttamaan myynnin ja asiakkuudenhallinnan ratkaisut Salesforcen avulla.

Ilmoittaudu webinaariin