Moni kokenut myyjä on viime aikoina valitellut sitä, kuinka vaikeaa myyntitavoitteisiin pääseminen nykyisin on. Asiakkaita on vaikeampaa saada kiinni ja heidän kanssaan on vielä vaikeampaa saada sovittua tapaamisia. Miksi nykytilanne on tällainen? Kuinka näihin haasteisiin voidaan vastata?

Biitin loppuvuoden webinaarirypistyksen kolmannessa osassa käytiin näkemykselliseen myyntiin erikoistuneen M3 Groupin Harri Lapin ja Jouni Keron sekä Biitin Lauri Kurjen ja Jesse Julkusen johdolla läpi sitä, miten ja miksi myynti on muuttunut sekä esiteltiin keinoja, joilla uudenlaisiin haasteisiin voidaan vastata.

Keskiviikkona 25.11. pidetyn webinaarin tallenteen pääset katsomaan täyttämällä oheisen lomakkeen.

Webinaarissa käytiin läpi myös, miten:

  • Tunnistetaan ja kvalifioidaan riskejä sisältävistä isoista mahdollisuuksista parhaat
  • Asiakkaiden muuttunut ostokäyttäytyminen on vaikuttanut myyntiin.
  • Jotkut myyjät ja myyntiorganisaatiot tekevät haasteita huolimatta ennätystuloksia.
  • Myynnin murrokseen voidaan vastata näkemyksellisellä myynnillä.
  • Myyntiorganisaatio voi ottaa näkemyksellisen myynnin haltuun.
  • Järjestelmät saadaan tukemaan uudenlaista tekemistä.
Katso tallenne

Katso tallenne täyttämällä lomake

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia

Otamme Biitillä yksityisyydensuojasi vakavasti. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täältä.

Webinaarin esiintyjät

Harri Lappi, Partner, M3 Group

Jouni Karo, Partner, M3 Group

M3 Group Oy on näkemyksellisen myynnin uranuurtaja Suomessa. Yritys on viiden vuoden ajan kehittänyt asiakkaille myynnin ja myynnin johtamisen prosesseja sekä työkaluja vaikuttavan näkemyksellisen myynnin tekemiseksi. Yrityksen asiakkaat ovat onnistuneet löytämään kannattavaa kasvua ja rakentamaan parempaa asiakaskokemusta jopa laskevilla markkinoilla. Lapilla ja Karilla on molemmilla yli 20 vuoden kokemus myynnin muutoshankkeista.

Lauri Kurki, Chief Commercial Officer, Biit Oy

Lauri Kurjella on monipuolista kokemusta myynnistä, myynnin johtamisesta ja myynnin konsultoinnista. Hän suhtautuu erityisen intohimoisesti nopeasti muuttuvaan ostokäyttäytymiseen, tekoälyyn ja pelillistämiseen myynnissä ja myynnin johtamisessa.

Kysymyksiä ja vastauksia

Kuinka osallistun webinaariin?

Tämä webinaari pidettiin 11.11.2020 Pääset katsomaan webinaarin tallenteen täyttämällä oheisen lomakkeen.

Katso tallenne