Biit logo

Aamiaisseminaari: Myyntitavoitteista tulokseen

– Datan avulla eroon arpapelistä

Kuinka varmistat, että asetetut myyntitavoitteet myös toteutuvat? Tule kuulemaan, kuinka data poistaa arvailun myynnin johtamisesta.

Ilmoittaudu tilaisuuteen!

Myynnin ja myynnin johtamisen ei kuulu olla arpapeliä. Kun liiketoiminnan tavoitteet ovat selvillä, voidaan datan ja oikein rakennettujen järjestelmien avulla varmistaa, että nämä tavoitteet myös saavutetaan. Tämä tarkoittaa sekä näkyvyyttä asiakkuuksien koko elinkaariin, että mahdollisuutta valmentaa myyjiä yksilötasolla, jokaisen vahvuudet ja heikkoudet huomioiden.

Aamiaisseminaarissa opit, mitä dataohjattu myynti tarkoittaa ja miten se näkyy myynnissä niin nykyisille asiakkaille kuin uusillekin asiakkaille.

Tule perjantaina 18.10.2019 klo 8.00 alkaen Salesforcen kanssa järjestämäämme aamiaisseminaariin kuulemaan aiheesta lisää. Tilaisuus järjestetään Oulussa. Tilaisuus alkaa aamiaisella klo 8.00 ja päättyy seminaaripaikalla tarjoillun lounaan jälkeen.

Tilaisuus on maksuton, mutta paikkoja on rajattu määrä. Varaa paikkasi ilmoittautumalla nyt!

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Salesforcen kanssa ja osallistujien tiedot jaetaan myös Salesforcelle. Löydät täältä Salesforcen Data Privacy Statementin.

Tilaisuuden tiedot:

Biit-brekkari: Myyntitavoitteista tulokseen – Datan avulla eroon arpapelistä

Päivä: perjantai 18.10.2019
Aika: klo 8.00 - 12.00
Paikka: Scandic Oulu, Saaristonkatu 4

Ohjelma

  • 8.00 – Ilmoittautuminen ja aamiainen
  • 8.30 – Puheenvuorot
    • Tilaisuuden avaus – Mitä on dataohjattu myynti? – Samuli Saukkonen, Biit Oy
    • Nykyiset asiakkaat haltuun – CRM avainasiakkuuksien johtamisessa – Lauri Kurki, Biit Oy
    • Ennustettavia tuloksia ja yksilöllistä valmentamista datan ja tekoälyn avulla – Juha Teljo, Salesforce
    • Dataohjattu markkinointi tuo lisää tehoja uusasiakashankintaan – Jarmo Tuutti, Head of Marketing, Biit
    • Parempaa myyntiä datan avulla – case Talliosake – Markus Alitalo, Chief Business Officer, Talliosake
  • 11.00 – Lounas

Puhujat

Markus Alitalo

Chief Business Officer, Talliosake

Talliosake on Salesforcen avulla tapahtuvan dataohjatun myynnin edelläkävijöitä Suomessa. Talliosakkeen Chief Business Officer Markus kertoo tilaisuudessa, kuinka he hyödyntävät dataa eri tasoilla tavoitteiden saavuttamisessa.

Juha Teljo

Senior Director, Solution Engineering, Salesforce

Juha Teljo on työskennellyt lähes 30 vuotta analytiikan parissa. Nykyisin hän vastaa Salesforcella Euroopan tasolla Salesforcen Smart CRM -konseptista.

Lauri Kurki

CCO, Biit

Mercurilla myynnin konsulttina oppinsa saaneella Laurilla on vahva kokemus myynnistä ja myynnin konsultoinnista. Myynti ja markkinointi ovat hänen intohimoja. Erityisesti nopeasti muuttuva ostokäyttäytyminen, tekoäly ja pelillistäminen myynnissä ja myynnin johtamisessa.

Jarmo Tuutti

Head of Marketing, Biit

Biitin markkinoinnista vastaava Jarmo on kokenut B2B-markkinoinnin ammattilainen. Sydäntä lähellä hänellä on erityisesti liiketoimintatavoitteita edistävän ja mitattavia tuloksia tuottavan markkinoinnin tekeminen. Voit ladata Jarmon kirjan Vierailijasta asiakkaaksi – Dataohjattu B2B-markkinointi tuo lisää myyntiä ja mitattavia tuloksia ilmaiseksi hänen omilta sivuiltaan.

Ilmoittaudu tilaisuuteen!

Ilmoittaudu:

Otamme Biitillä yksityisyydensuojasi vakavasti. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täältä.